donasliv

Alla inlägg under augusti 2014

Av Dona - 31 augusti 2014 18:48

Hej de va ett tag sen

Jag mår inte så bra mer jag känner den här ensamheten växa den kommer aldrig sluta växa känns det som, jag har haft jobbiga dagar hemma o skolan jag känner mug utanför, känns som att alla hatar mig vart jag än går så kollar folk snett på mig det är en jobbig känsla att få konstiga blickar, jag vet inte längre hur mycket jag klarar detta det bara gör så himla ont, ingen av mina vänner eller familj vet hur jag mår inte min bästa vän iheller jag säger inget för vill inte få dom må dåligt, jag försöker få alla må bra men jag glömmer mig själv för ofta, jag vill bara va glad må bra ha nån som älskar mig och som jag kan älska som inte bor sjukt långt, men jag sitter här o väntar på att något ska hända men inget händer, jag har mot såhär sen jag slutade andra ring allt är en stor röra, vill bara va lycklig som alla andra är,

Livet är svårt att klarar av

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej mitt namn är dona jag är 17 år.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

donasliv

Ovido - Quiz & Flashcards