donasliv

Alla inlägg under juli 2014

Av Dona - 1 juli 2014 01:15

Hej ..

Har lite saker jag vill säga ..
Ingen vet om detta ..

Det är såhär att allt är inte som förut ..
Jag bara sårar så många jag älskar som betyder allt för mig men ..
Jag har förlorat den underbara tiden som gjorde mig så lycklig o glad jag är ensam ja men har aldrig känt mig så bort glömd o vilse jag vet inte vart jag ska ta vägen ..
Tänker för mycket på att leva eller dö alla vill att jag ska leva men alla blir så jävla arg o ledsen när jag öppnar min käft o släpper ut min smärta på fel sätt jag orkar inte att folk blir sårade på grund av mig vill bara att alla ska må bra, allt är mitt fel bara att folk inte vågar erkänna det, jag bara förstör allas drömmar en dag önskar jag bara att blunda mina ögon o försvinna långsamt in i sömnen vill bara inte leva såhär vill va glad må bra med alla andra men tiden förändrades o jag blev bara värdelös kunde inte hjälpa dom jag älskar gjorde bara dom
Mer sur o ledsen o sårade dom

En dag så kan jag säga adjö till denna värld o se folk glada o lyckliga

Sitter alltid i min ensamhet med massa tankar ångest o försöker hjälpa alla andra som mår dåligt men folk blir bara sur på mig ändå
Jag bara säger fel saker o jag orkar inte mer jag hatar den jag är nu denna person jag blivit

Var tog allt de bästa vägen då vi alla kämpade tillsammans... Jag hoppas allt blir bra för dom i framtiden

Jag säger inget till dom för de kommer bara såra dom o de e det sista jag vill , jag håller allt inne för att inte låta andra må dåligt på grund av mig

Allt jag har att säga

Ha en underbar natt alla ..

Presentation


hej mitt namn är dona jag är 17 år.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

donasliv

Ovido - Quiz & Flashcards